Friday, July 29, 2016

Bioten nega lica

 Kada sam prvi put pomislila da zelim napraviti blog razmisljala sam sta sve treba isti da sadrzi,sadrzaj mi je bio smernica za buducnost . Raspitivala sam se, istrazivala ,svako je imao svoju neku pricu ali jedna karakteristika je bila ocita drzi se jednog ne mesaj...ja nisam taj tip, hocu sve,zanima me svasta nesto i svoju ljubav ne mogu samo usmeriti ka jednom. Tako ce se i sadrzaj ovog bloga menjati od kuvanja i recepata do svetskih  modnih pista ...Nadam se da ce vam se dopasti...

Kada smo vec kod sadrzaja,sadrzaj ovog posta ce biti sledeci nega lica...
Imam jako osetljivu kozu vrlo sam podlozna alergijama i ekcemima od uvek je tako ,svasta sam probala osipala se bila kod lekara zbog istog, muku mucila...Istrazujuci i citajuci blogove koji se iskljucivo bave kozmetikom (Moj neseser ) slucajno sam primetila Bioten ..Odmah sam otisla u Dm drogeriju iznenadjena cenom koja je jako povoljna uzela sam..

Bioten skin moisture cleansing gel normal/combination skin
Bioten skin moisture nutritive eye make-up remover

Koristim ih evo vec dva meseca u nazad i odlicni su,jako sam zadovoljna miris je dinja jako je osvezavajuci i prijatan za kozu,nikakvo crvenilo niti bilo sta mi nije izazvalo. Toliko je blag i nezan ja sam prosto odusevljena ,koristila sam takodje i kremu iz ove iste linije i jednako sam zadovoljna sa njom samo sam je potrosila :) pa je nece biti na fotografijama...Nadam se da moje iskustvo mozete pretociti u sopstveno i biti zadovoljni kao i ja.. Hvala sto ste citali ovaj post i puno pozdrava do sledeceg.. Vasa GG
P.S  nije placen post..






No comments:

Post a Comment