Saturday, August 20, 2016

#smoothie

Smoothie...


 U poslednje vreme hit koliko mogu da primetim ,
  za mene  odlicna osvezavajuca uzina  . Danasnji odabir je meni savrseni letnji 
  -Dinja
 -Smokva
 -Banana
 -Chia semenke
 -Suncokret
 -Med
 -Ovsene pahuljice
 -Mleko 

-Chia semenke (ja sam ih potopila u pola case mleka na 15 min )
 Biljka čia, koja daje istoimene chia semenke, jednogodišnja je cvetnica iz porodice pitomih nana koja predstavlja izuzetno bogat izvor minerala i hranljivih materija. Iako nije u pitanju žitarica, svakako je zdravija od njih jer ne sadrži gluten, a može da se kombinuje sa raznim jelima,  chia semenke obiluju antioksidansima i vlaknima, a sadrže i visok nivo magnezijuma, cinka, gvožđa i kalcijuma.
-Dinja je bogata i tiaminom, niacinom, vitaminom B6, folatima, pantotenskom kiselinom. Od minerala sadrži gvožđe, magnezijum, bakar, kalijum, mangan, fosfor. 
-Smokve su bogate beta karotenom, A, C, E i K vitaminima, kalcijumom, gvodžem i drugim mineralina.

Sada kada sve znamo napravimo smoothie i uzivajmo.
U blender sam jednu bananu isekla na vece komade (3,4) dinju naravno oljustila izvadila semenke i  cetvrtina dinje vam je sasvim dovoljna (uvek kupujem dinju oko 1 kg) smokva jedna do dve je sasvim dovoljno, sa njom morate malo pazljivije jer ce se "ugnjaviti" dodacemo chia semenke u mleku koje su u medjuvremenu nabubrele, kasiku supenu suncokreta ,meda po zelji malo je sasvim dovoljno ,ovsene pahuljice ja stavim dve ravne supene kasike , mleko  na kraju  e sada ja stavim malo vise mleka npr jedna casa od 2dl vi mozete ako zelite da vam bude gusce manje .Blender on i par min vam je sasvim dovoljno da dobijete  savrseni smoothie...



Nadam se vam se dopalo...
love GG






No comments:

Post a Comment